Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2018 22:21 - Малко бягство
Автор: kremenova Категория: Поезия   
Прочетен: 5354 Коментари: 19 Гласове:
-6

Последна промяна: 12.03.2018 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Проблеми и инат на луди хора
 обременяват слънчевия ден...
 И мисли щуращи се и рушащи нервите
 пулсират,блъскат се в гърдите , хващайки ме в плен...

 Как искам далеч да избягам
 и да се скрия в дива гора,  неоткриваема
 за злото стелещо се като гъста мрежа,
 оплитащо краката ,влачещо ме към калта ...

 Но стига,гоня тези мрачни мисли,
 обръщам се в леглото на друга страна,
 а там в ухания на пролетта разлистена
 със топлата прегръдка ме очаква любовта...

 Запяват птици лекокрили и ме викат
 да се потопя сред топлите води на чудната река,
 която мислите измива и тревоги гони,
 целебно ме облива с ласки,гонещи студа...
.
Две устни топли са спасението чакано
и две ръце обгърнали и3стиналите рамена
далеч от мен изчезва всичко лошо и подтискащо
и ме понася над света орел
с две силни и мъжествени крила!...

Димитрина Кременова
 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - кърмеллова, сега ли ставаш?..и къф е тоз правопис пак...
11.03.2018 22:27
истиналите рамене
цитирай
2. kremenova - истиналите рамене Чакай, бе щура ...
11.03.2018 22:41
predatorka написа:
истиналите рамене

Чакай ,бе щура жено,още го редактирам...не мога до го снеса и вече си го прочела...няма ли кой да ти пълни устата с разни работи,че да си заета?!
цитирай
3. kremenova - истиналите раменеКакъв прав...
11.03.2018 22:51
predatorka написа:
истиналите рамене

Какъв правопис е то3I "къф"?!
цитирай
4. samolevski - Ммммм
11.03.2018 23:19
Прекрасно е. Не е като на канибала буламачите.
цитирай
5. samolevski - Не обръщайте внимание на prъdla...
11.03.2018 23:31
Не обръщайте внимание на prъdlatorka, пишете Кременова, дайте воля на поетичното си вдъхновение. Не спирайте да творите!
цитирай
6. kremenova - NE I OBRACHTAM VNIMANIE, LIAGAM NA ...
11.03.2018 23:42
NE I OBRACHTAM VNIMANIE,LIAGAM NA DRUGATA STRANA I ....KOETO GO RAZKAZAH.
цитирай
7. kremenova - Не обръщайте внимание на prъdla...
11.03.2018 23:44
samolevski написа:
Не обръщайте внимание на prъdlatorka, пишете Кременова, дайте воля на поетичното си вдъхновение. Не спирайте да творите!

Благодаря за подкрепата... Много рядко се срещат хора да те стимулират да твориш...Повечето ти подлагат крак да се провалиш и обезкуражиш,но не трябва да им се даваме!
цитирай
8. samolevski - Точно
11.03.2018 23:53
точно така се прави. Никакво отстъпление. Хора, които не ценят изкуството заслужават единствено пренебрежение. Точно това разчитам в обръщането ви на другата страна. Даже ако позволите искам да ви цитирам:
"а там в ухания на пролетта разлистена
със топлата прегръдка ме очаква любовта..." това е превъзходен изказ !
цитирай
9. kremenova - точно така се прави. Никакво отс...
12.03.2018 00:41
samolevski написа:
точно така се прави. Никакво отстъпление. Хора, които не ценят изкуството заслужават единствено пренебрежение. Точно това разчитам в обръщането ви на другата страна. Даже ако позволите искам да ви цитирам:
"а там в ухания на пролетта разлистена
със топлата прегръдка ме очаква любовта..." това е превъзходен изказ !

Радвам се,че Ви хареса!
цитирай
10. dimomom - шармантно стихо чувствено
12.03.2018 00:42
шармантно стихо чувствено
цитирай
11. samolevski - Да, да, да
12.03.2018 01:00
kremenova написа:
samolevski написа:
точно така се прави. Никакво отстъпление. Хора, които не ценят изкуството заслужават единствено пренебрежение. Точно това разчитам в обръщането ви на другата страна. Даже ако позволите искам да ви цитирам:
"а там в ухания на пролетта разлистена
със топлата прегръдка ме очаква любовта..." това е превъзходен изказ !

Радвам се,че Ви хатеса!

Естествено, че ще ми хареса! Такива стихотворения трябва да бъдат начело на сайта. Отдавна не съм чел нещо стойностно тук, вашият стих е признак, че българската поезия е не само жива, но има и бъдеще. Благодаря ви за насладата, която ми поставихте със вашето перо!
цитирай
12. rusirusevrusia - О-О
12.03.2018 01:26
ЧУдесно е качвам го въф фейса
цитирай
13. samolevski - То пък
12.03.2018 01:34
predatorka написа:
истиналите рамене

То пък твоя правопис като гледам е цъфнал и вързал. Искаш да пречупиш поетическият устрем на Кременова, но ще срещнеш отпор.
цитирай
14. kremenova - Трогната съм от хубавите отзиви, ...
12.03.2018 01:43
Трогната съм от хубавите отзиви,много благодаря на всички,които ме подкрепиха!
цитирай
15. samolevski - Само едно се чудя, защо стихото ти е в ...
12.03.2018 08:05
Само едно се чудя, защо стихото ти е в категория забавление , а не в категория поезия, където всъщност му е мястото.
цитирай
16. kremenova - Iskam da poiasnia, 4e v stihotvo...
12.03.2018 08:15
Iskam da poiasnia,4e v stihotvorenieto govoria za inati ludi,no niamam predvid hora ot bloga,a moia sakooperatorka,koiato ot zloba mi pravi nomera,idiotka po nasledsvo ot roditelite si ,i dvamata psihgi4no bolni,s maniia za veli4ie i migavo edno vische obrazovanie,pri palnata i nekadarnost po muzika i lipsa na vsiakakav talant,vzeto s vrazkite na prestapnika si bachta,koiato smiata,4e horata triabva da i tarpiat marasotiiata ,prostotiiata i niskata higiena ,da ne govorim za tapotiiata i nekadarnoto i svirene s 4asove predi,sega ve4e ne sviri,povredi se ot blaskane bez rezultat...i sa i dlagni da i varchat neinata rabota,vaobchte v givota mi e palno s takav rod hora,dori kolegi.. da oceliavam sred tiah..,niama kak da gi izbegna .Edno chte kaga,4e edin den kogato me pomoli za pomocht za nechto,chte ia otmina i prasta si niama da mradna!Koito ne se saobraziava s dugite,osobeno varchi zlini,zaslugava tova.
цитирай
17. kremenova - Само едно се чудя, защо стихото ти е в ...
12.03.2018 11:51
samolevski написа:
Само едно се чудя, защо стихото ти е в категория забавление , а не в категория поезия, където всъщност му е мястото.

Popravih go,slogeno e v Poeziia
цитирай
18. kremenova - Ne mi e iasno chto za hora sa oba4e ...
12.03.2018 11:56
Ne mi e iasno chto za hora sa oba4e niakoi,koito zlobeiat,4e saM VINAGI NA PARVA STRANICA,az ne celia tova,prosto si picha za ubivane na skukata,a to stava za parva.. pompi,zachto,ne mi e iasno, maniiata za veli4ie mi e napalno 4ugda,ne smiatam za koi znae kakvo postigenie niakoi da bil na parva stranica,vpe4atliavam se ot drugi mnogo po golemi postgeniia v sveta,tova e niakakva detska zalagalka za sku4aechti hora s miniaturni ambicii,da sa malko po golemi mravki sred drugite mravki...
цитирай
19. kremenova - Mnogo molia 226 tiia 4ovek, koito mi ...
12.03.2018 15:10
Mnogo molia 226 tiia 4ovek,koito mi e pro4el stihotvorenieto v 15 4sa dnes da si napiche imeto,da vidia dali e realen,moiat broia4 vaobchte ne raboti.. e izklu4en zaradi tiia hiliadi pro4iti napred.226 tia,molia,badete taka dobar da si napichte imeto,predvaritelno blagodaria. Napichete go v komentarnoto pole,molia.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremenova
Категория: Забавление
Прочетен: 227011
Постинги: 130
Коментари: 253
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031