Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 20:26 - Някой ми казва
Автор: nadagr Категория: Изкуство   
Прочетен: 4016 Коментари: 8 Гласове:
22

Последна промяна: 22.02.2013 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Днес някой ми казва,
че времето е пари.
Утре някой ми казва,
че времето е временно.
В други ден някой ми казва,
че времето е информация.

Аз искам време
за любов,
за омраза,
за радости
и за скърби.
За разходка,
за излежаване с книга,
за моето мързелуване.
За правене, не за работа.

Искам си времето.
Не ви ща парите.




©    nada - Надежда Григорова 







Тагове:   надежда,   нада,   григорова,


Гласувай:
22



1. monna - Хубаво е да си свободен, защото парите и длъжностите ни правят зависими...
03.03.2013 10:52
...много хора го проумяха.
Честит национален празник!
цитирай
2. nadagr - monna, Честит да е Националният ни празник!
03.03.2013 11:09
Да те поздравя за постинга ти в чест на Празника!

Днес чета материали в блога за русофилство и русофобство и искам в това малко мое местенце да спомена един разговор от преди доста години по нощно радиопредаване на темата - -фили и -фоби. Тогава се обади мъж със следното питане: Учил съм в Саксония. Аз саксофон ли съм?"
Не, не сме саксофони.
Ние сме Българи!
Въпреки "големите" политики на "великите"сили!
Платили цената!
И готови да плащат, за да БЪДАТ СВОБОДНИ! Защото Свободата не е състояние, а процес. И това го доказва днешният граждански протест - в деня на Националния ни празник. Мисля, че Левски и Ботев с радост ни гледат отгоре.

Благодаря ти! Бъди здрава и живей мечтите си!
цитирай
3. monaliza121 - Времето е пари. . . Как лесно го пр...
05.03.2013 13:02
Времето е пари...
Как лесно го пропиляваме, сякаш наистина е пари...
Поздрав, Надя!:)
цитирай
4. veninski - Браво, Нада!
06.03.2013 20:45
Браво, Нада!
цитирай
5. nadagr - Здравей, monaliza121!
08.03.2013 17:49
monaliza121 написа:
Времето е пари...
Как лесно го пропиляваме, сякаш наистина е пари...
Поздрав, Надя!:)


Обърната е работата с парите - парите са време.
Имаме ли право да мерим времето.
И на него какво му пука как го мерим.
Дали с пари или с любов?

Поздрави за празника на трудещите се жени!


цитирай
6. nadagr - veninski, приятелю,
08.03.2013 17:54
veninski написа:
Браво, Нада!


просто така мисля, а мисълта не е героична.
Тя може да бъде само логична.
Сега са ни нужни герои.
Действия и кураж!

цитирай
7. pvdaskalov - Браво, Наде!
31.03.2013 11:42
"Сега са ни нужни герои.
Действия и кураж!"
Може ли да перефразирам тези два реда така:
"Сега са ни нужни герои,
но не на среднощни запои!"
И още:
"Действия и кураж!
Иначе ще ядеме фураж."
Изкуството, мила, трябва да поражда изкуство. А ето, че ти успяваш. А и аз съм като опъната струна. Лек полъх и зазвънявам. Дано не е фалшиво...
Когато хората излизат от концертната зала, трябва да си тананикат в тъмното...
цитирай
8. nadagr - pvdaskalov
04.04.2013 17:20
pvdaskalov написа:
"Сега са ни нужни герои.
Действия и кураж!"
Може ли да перефразирам тези два реда така:
"Сега са ни нужни герои,
но не на среднощни запои!"
И още:
"Действия и кураж!
Иначе ще ядеме фураж."
Изкуството, мила, трябва да поражда изкуство. А ето, че ти успяваш. А и аз съм като опъната струна. Лек полъх и зазвънявам. Дано не е фалшиво...
Когато хората излизат от концертната зала, трябва да си тананикат в тъмното...


Да! Може още да се каже - ефектът на пеперудата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadagr
Категория: Изкуство
Прочетен: 1162219
Постинги: 276
Коментари: 1834
Гласове: 51609
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930