Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 23:39 - Днес
Автор: nadagr Категория: Изкуство   
Прочетен: 4992 Коментари: 19 Гласове:
18

Последна промяна: 08.03.2010 12:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Днес

станах,

измих очите си,

направих кафе.

Работих.

Пих чай. Следобед. С приятелка.

Пуснах телевизора. Вечерта.

Благотворителстваха за Хаити.

С масовата си култура.

Американците,

които крадат от целия свят,

включително и от Хаити.

Какво повече искат

от нас -

Хората на Земята,

американците?

©    nada - Надежда Григорова 





Тагове:   надежда,   нада,


Гласувай:
18



1. aidasv - Привет Надя!
23.01.2010 23:52
Поздрав за написаното и най-интересното с какво се римува дарители т.е. с нещо което е предшествало действието на дарителите.
цитирай
2. veninski - Поздрави от Родопите!
25.01.2010 05:59
Поздрави от Родопите!
цитирай
3. nadagr - aidasv, привет!
25.01.2010 09:55
Не ми е работа американската политика, но не издържах наглостта. За тях ние сме като индианците в Северна Америка, които те унищожиха като култура и идентичност.
Това ни чака, ако не се съпротивляваме, дори и само духом, защото за друга съпротива са ни отнети възможностите.
Благодаря за отзива!
цитирай
4. nadagr - veninski, здравей, приятелю!
25.01.2010 09:57
Радвам се, че си тук!
цитирай
5. haralanov - Интересно ми е...
27.01.2010 16:15
Какво мислиш за руснаците..?
Щото лично за мен,американците нищо не искат от нас!И как така реши,че са крадци..?Това е толкова популярно и толкова невярно,че няма накъде повече...
цитирай
6. libertybell - ?!
27.01.2010 17:43
по отношение на Хаити трябва да насочиш справедливият си гняв към Франция!
Накратко за историята: http://e-vestnik.bg/8207/predi-zemetresenieto-frantsiya-smaza-haiti/

А според теб американците не са ли хора от Земята???
цитирай
7. nadagr - haralanov, здравей!
27.01.2010 19:55
Руснаците поне не лицемерничат с благотворителни концерти.
За американците - ултиматума да влезем първо в НАТО, за да можем да кандидатстваме за ЕС откъде идва.
Как така нищо не искат? И това е само върхът на айсберга.
Но нашите "демократични медии" имат цензура, в това съм сигурна, защото съм го опитала на гърба си, за критика на американската политика. За отделни политици на Америка да, но за цялостната им политика - не.
Айде холан, стига с тази криворазбрана седесарщина граничеща с дупедавщина!

Благодаря за отзива!
цитирай
8. nadagr - libertybell - ?!
27.01.2010 19:57
Не се гневя и не търся произхода на бедността в Хаити. Ясно е, че за да има бедни, някой ги ограбва.
Неприятно ми е лицемерието във всичките му форми, а в американската политика е особено рафинирано. И особено неприятно. За мен.
Това е моят блог и докато съм тук, ще изразявам своите мисли и чувства.
Благодаря, че коментира!

П.П. На последния ти въпрос - на мен ми приличат на извънземни. В международната си политика.
цитирай
9. haralanov - Изобщо не си права
28.01.2010 12:31
В НАТО никой насила не ни е вкарвал!Не съм очаквал от теб,да напишеш словосъчетанието ,,дупедавци,,.Ти лично излезе ли на протест против приемането на страната ни в НАТО.Гласува ли за политик и политическа сила,които бяха против това..?А и почти всички страни без изключение,щом са страни-членки на ЕС,имат и членство в НАТО.
цитирай
10. nadagr - haralanov,
28.01.2010 16:07
а не е ли вярно словосъчетанието, истината може и да е грозна. А и какво означава " не съм очаквал от теб"?Да излея една похвална ода за СДС?
За НАТО никой не ме и питал, както и за всичко останало.
Някой пита ли ме и за ЕС, щом живеем в демокрация. Или ще ми кажат - ти не ги разбираш тия работи, избери ни ние да мислим вместо теб. Видяхме какви ги измислиха.
А относно гласуването - човек се лъже веднъж, дваж, трети път ще е вече глупост.
Това е от мен, не се сърди, нищо лично към теб, приятелю!
цитирай
11. libertybell - nadagr,
28.01.2010 20:37
nadagr написа:
Това е моят блог и докато съм тук, ще изразявам своите мисли и чувства.

Не оспорвам! А щом става дума за чувства - повече не коментирам:)
Поздрави.
цитирай
12. nadagr - Съжалявам, libertybell,
29.01.2010 09:36
че съм осквернила изискания ви слух с пошлата и цинична дума чувства.
Поздрави и от мен!
цитирай
13. haralanov - Не ти се сърдя...
29.01.2010 10:05
Не ти се сърдя!То няма и за какво!Разговаряме и спорим по приятелски.Но отново не си права!Не е вярно това словосъчетание!След като всички основни политически сили са били ЗА приемането ни в НАТО и в ЕС,допитването е било излишно!Да не би да искаш да кажеш,че не гласуваш..?Това е най-голямата глупост!Да се оставяш друг да гласува вместо теб!В древна Гърция на такива са им казвали Идиоти!Това е от мен.Бъди здрава!
цитирай
14. nadagr - haralanov, здравей,
29.01.2010 10:24
Политическите сили нямат право да вземат тези решения, без за се допитат до народа. Нали живеем в демокрация.
Трябваше да има референдуми, както в Европейските държави. Де ги тез референдуми - и за АЕЦ, и за членствата?
Гласувам, но се убеждавам, че ако имаше полза от избори, щяха да ги забранят, както гласи един известен графит на стената на кино "Одеон" в София.
Та май е по-добре да стана Идиот.
Поздрав!
цитирай
15. libertybell - Недоумявам!?
29.01.2010 22:48
На моето изречение: "А щом става дума за чувства - повече не коментирам:)"
получавам като отговор обидено-агресивното:
nadagr написа:
Съжалявам, libertybell,
че съм осквернила изискания ви слух с пошлата и цинична дума чувства.

Това пък какво трябва да означава?!

Обяснявам: не коментирам чувства, а (евентуално) ги съпреживявам.
Но антиамериканските "чувства" не намират у мен положителен резонанс,
което пък си е моя грижа. Това е!

Ако смяташ, че съм те обидила, извинявай!
Поздрави.
цитирай
16. nadagr - Явно не говорим на един език, libertybell -
30.01.2010 09:48
нито съм обидена, нито агресивна.
Не знам откога на самоиронията и казват агресия, толкова ли е трудна за разчитане?
И още нещо за антиамериканските чувства - към американците, тяхната литература и култура, освен масовата, имам респект и уважение...Тук говоря за политиката им към по-слабите и бедни държави по света, която според мен е агресивна. Включително и към България.

Оставам с най-добри чувства - поздрави!
цитирай
17. libertybell - nadagr, здравей!
31.01.2010 12:49
nadagr написа:
Явно не говорим на един език, libertybell - нито съм обидена, нито агресивна.

В такъв случай си оттеглям извиненията:)

nadagr написа:
Не знам откога на самоиронията и казват агресия, толкова ли е трудна за разчитане?

Когато не бъда разбрана правилно, обикновено търся причината в себе си...

Поздрави и пожелания за хубав ден!
цитирай
18. eola - Силните на деня...
08.02.2010 12:40
винаги са се отнасяли империалистично към малките и слаби държавици. Да вземем един Китай, една Русия, САЩ. Както едно време Римската империя например. Да не забравяме Левски какво е казал: "Стани, куме, да седна." Уж помощ, ама пак политически обусловена.
Инак обикновеният човек не е осакатен от чувства и състрадателност и него границите и цветът на кожата не го делят. Според мен помощта си е помощ, ако идва от сърцата на хората. Според мен това е важното. А игрите горе си вървят и без нас, обикновените. :)
цитирай
19. nadagr - eola, да "помощта е помощ, когато идва от сърцата"...
23.02.2010 10:01
И не е необходимо да бъде афиширана.
Може и съвсем тихомълком да става.
А не като на циганска сватба - Анджелина и Брад дават един милион за булката, пардон - за Хаити...и прочее гадост!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadagr
Категория: Изкуство
Прочетен: 1162112
Постинги: 276
Коментари: 1834
Гласове: 51603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930